:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday, 21 January 2010

Jurnal 2 Hati : 051 - 100 Hari Lagi

Mulai esok, ticker akan bertukar angka dari 3 kepada 2. Dan kupu-kupu makin penuh dalam perut. Ohooo... Sangat takut ok!

Persiapan? Alhamdulillah, saya rasa semuanya berjalan smoothly. Sekarang cuma nak kena buat yang kecil-kecil jer... Doakan saya yer!

Sejujurnya, debaran memang sangat terasa. Perasaan pun, macam-macam. Rindu kepada En. Tunang, tak tahu mahu cerita bagaimana. Sedangkan sebelum ini, tak adalah perasaan sampai begini sekali. Memang kami PJJ dari mula-mula kenal lagi. Lepas tu, asyik dok fikir macam-macam, dan kadang-kadang saya rasa, samapai yang bukan-bukan pula. Tidur malam pun rasanya mimpi macam-macam. Haiii, memang macam ni ke perasaan bakal pengantin?

2 comments:

fikaryna said...

huhu..mmg makin dekat makin berdebar..kita dah usaha kan..tawakal dan berserah sajalah semoga semuanya berjalan lancar..insyaAllah..

cikteratai said...

hahaha..sy makin dekat makin excited...tapi rasa rindu pada cik tunang biasa
sahaja...hahahha...jahat betul...
mgkin sbb sy ngan cik tunang jugak PJJ....:)dan telah biasa dengan keadaan ituwww..