:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday 24 July 2013

Yang Terlepas

Entri saya yang terakhir pada Mei 2012. Masa tu saya tengah sarat mengandung anak kedua. Sekarang anak kedua saya tu dah pun berumur setahun. Lama betul tak update kan? Mesti ada yang tertunggu-tunggu kan? Hehe, macamlah ramai sangat yang baca blog ni pun...

Yang bestnya, walaupun entri takde, Earning Nuffnang tetap juga berjalan. Bergantung pada entri saya yang lama-lama la kan. Walaupun dah lama tak blogging, saya tetap berjalan-jalan ke blog kawan-kawan dalam list saya kat sebelah ni. Kagum sebab walaupun status lebih kurang je macam saya, masih mampu menaip entri terbaru untuk tatapan. Korang memang SUPERMOMMY la!

Ok2, anak sulung saya, Kakak Sakinah ramai dah kenal kan? Jom saya kenalkan anak kedua saya ni...


MUAZ AFFAANI BIN ABDUL HALIM

Muaz - nama sahabat Rasulullah
Affaani - nama Saidina Uthman Affan ra

Dilahirkan pada 20 Julai 2013 iaitu sehari sebelum Ramadhan tahun lepas.
Pada hari Jumaat, 12.35 tengahari sebelum Babah pergi menunaikan Solat Jumaat.

Alhamdulillah sudah berusia setahun pada 20 Julai yang lepas.
Masih bertatih belajar berjalan.
Masih FULLY BF, Alhamdulillah syukur.
Masih belum ada tanda-tanda bakal menjadi Abang.
Haha! Ini penting...

Ok, sampai di sini dulu. Moga dikurniakan kerajinan mengUPDATE blog macam korang semua. Ameen...


1 comment:

Tengkubutang said...

Haiiii.. done follow sini no. 160
Jom follow me back yea.. heee.. salam kenal yea..
Hope pasni kita leh kunjung mengunjung yea..

http://tengkubutang.blogspot.com/