:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday, 25 January 2010

Jurnal 2 Hati : 052 - Set Bilik Tidur Sudah Beli!

~ di ambil dari sini ~

Dah beli, tapi belum dapat lagi. Minta dihantar pada 20 Februari nanti. Lambat lagi kan? Takpelah, yang penting ada orang toleng belikan, iaitu Mama & Ayah. Alhamdulillah, lega sangat-sangat. Walaupun, saya tak tau macam mana rupa bentuknya, sebab mereka pergi berdua sahaja, takpelah... Yang penting, terima kasih sangat-sangat! Tidur saya sebulan lagi, sudah berkatil la... Hehehe... Ni yang lagi tak sabar mahu kahwin nih. Hahaha! (gelak jahat...)

5 comments:

Dayu said...

mak ayah belanja ke
best..best, terima je..lagipun msti derang pilihkan yang terbaik kan..

Yanie said...

waa...besh2

Atiqah Adnan said...

wahhh.. saya pun suka bedroom putih macam kat atas tu cantiikk.. bilik pengantin mazni mesti cantik kan..

~ thalhazlin ~ said...

wow. serba putih eyh mazni. cantek!

O Ena O said...

wahh cantik la mz set katil ni!