:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday, 4 January 2010

Jurnal 2 Hati : 047 - Operasi Menjahit Manik Bermula!

Baju nikah yang telah ditempah, sudah siap dan sudah diambil pun. Lega rasanya. Lepas ni kena mulakan operasi menjahit manik di baju itu pula.

Seperti yang pernah saya beritahu, baju saya dari kain biasa je. Bukan kain lace. Jadi nak tak nak kenalah saya kena tambahkan dengan manik-manik comel. Since saya ni tidaklah pandai sangat menjahit manik, cuma yang simple-simple je, jadi hasilnya pastilah yang cantik di mata saya. Tapi belum tentu cantik di mata orang lain. Tapi, takpelah.. Sekurang-kurangnya, ianya hasil air tangan saya.

Semalam baru selesai jahit manik di bahagian kain. Hujung minggu ini, operasi untuk bahagian baju, yang pastinya lebih banyak dan lebih glam. Hehehe.. Nak tengok hasil? Tunggu...

3 comments:

fikaryna said...

sgt rajin dan sgt kretif..

Siti Hajar said...

mcm ryna ckp..sgt rajin..

_Gnie_ said...

Ni namanya save budget. Mana boleh buat sendiri, kita pulun la... Hehehe