:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Tuesday 27 April 2010

Jurnal 2 Hati : 094 : Dah Mula Bercuti

Hari ini, hari terakhir bekerja dengan status Cik Mazni. Nanti masuk ofis dah naik pangkat dah. Hehehe... Esok mula bercuti, dan saya ada macam hal yang perlu diuruskan.

Tak tahulah kenapa, nak dekat-dekat majlis ni, sakit kepala suka datang. Kawan-kawan ofis cakap saya stress. Tapi, saya rasa, saya relax je... Bila fikir-fikir balik, saya rasa, saya terlalu banyak memikirkan tentang majlis. Kadang-kadang rasa, entah apa-apa pun iye juga...

Saya tak tahu saya sempat atau tidak nak upadate blog, dan status kat FB tu. Tak janji ye, tapi saya cuba. Kalau tak ada update tu, anda semua faham kan...

Oklah, nak bersiap-siap untuk pulang ke rumah. Daa...

4 comments:

O Ena O said...

maz..tahniah!! sy akan berusaha utk tetap hadir di majlis maz nanti..insya Allah...ameen...tahniah maz sekali lagi..syukur pd Allah..alhamdulillah

Unknown said...

sy doakan smue nye berjalan seperti yang dirancangkan ye =)

fazemy said...

Biasalah tu..sindrom org nak kawin. hehe. slmt pengantin baru Mazni. Tak sure lg blh dtg ke tak ni. i'll try dtg..tp takleh janji lg. sob sob

cikteratai said...

tahniah....selamat pengantin baru..bersedia dengan kehidupan dan suasana baru..hehehhe