:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday, 5 November 2009

Dalam Blog Pun Ada Yang Dengki Ke?

Saya selalu terbaca daripada blog lain, kadang-kadang mereka ini ada je orang yang dengki @ tak suka dengan cerita tuan punya blog. Saya tertanya-tanya, kenapa dalam blog, dalam alam maya ini, ada juga orang tak suka dengan kita, padahal dia tak kenal pun kita. Cuma baca cerita kita dalam blog je.

Alhamdulillah, setakat ini saya tak pernah la melalui pengalaman macam tu. Saya pelik, kalau dah tak suka dengan tuan punya blog tu, tak payah la baca lagi blog tu. Kan senang. Tapi, nak jugak godek-godek blog orang tu. Kalau tak suka pun, simpan sendiri sudahlah kan. Saya tau, siapalah kita nak memuaskan hati semua orang. Memanglah kadang-kadang baca blog orang tu, ada gak perasaan cam nyampah kan. Tapi, takyah la nak cari pasal dengan tuan blog tu. Dah nama pun blog dia kan. Suka hati dialah...

Eh, eh... Saya lak yang terlebih emo. Hihihi! Kalau kita saling hormat-menghormati kan, pasti seronok berada di alam maya ni kan...

8 comments:

Haliza said...

tuh la psl. tak phm la nape nk ade dengki². selalu nye blog yg popular la kena dengki. ciankn?

Yanie said...

saye pnah kne...2x gk lh...bengang gle...nasib bek comment saye kne approved dlu...

**blog saye x famous pn...hu3

sakuramankai said...

ooo....ade ke blogger2 yg dengki2?? mcm blog politik plak! huhuhu! biasalah kan kat mana2 mesti ade org mcm tu...cian org yg terkena tu!


anyway...sy tumpang lalu blog awak...

_Gnie_ said...

Haliza : Kalau tak suka, takyah la baca, tul x?

Yanie : O yeke? Nak dengki dgn awk psl apa? Pelik nyer...

Sakuramankai : Ada. Kl rajin, try tgk blogger2 popular...

Beautiful Disaster said...

pelikkan dengan manusia sekarang ni? ada aja yang orang lain buat tak kena dengan mata diorang. macamlah dorang kenal kita sangat. tak suka tak payah baca. easy. hehe.

_Gnie_ said...

beautiful disaster : yup! betul tu ryn. mmg dorg suka kot cmtu. amk tau hal org, pstu komen2, kecoh2. nk tau, pstu diam2 sudah la kan...

Yanie said...

xtau lh ape yg diorg dengki tu...

_Gnie_ said...

Penyakit PHD xabis2...