:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday 1 July 2009

Pertunangan : Selepas Majlis

Selesai majlis sarung-menyarung tu, ada satu majlis lagi yang kami sekeluarga rancang. Majlis sambutan hari jadi untuk yang lahir pada bulan Jun. Ada dalam 5 orang pada awal rancangan. Termasuklah saya, dan adik saya, Fuad. Tiga orang lagi adalah anak-anak kepada sepupu saya, Kak Ain. Kalau anda semua perasan, saya ada buat entri khas untuk ini semua.

Kalau anda tengok, gambar yang mula-mula tu, Birthday Boy yang paling utama takde. Sebab dia tido. Nak tunggu dia bangun, takut semua kanak-kanak dah takde la pulak kan. Sebenarnya ada ramai kanak-kanak kat depan kami tu. Dan kek yang besar tu, memang terus habis.

Layankan gambar yer...

saya, sofia, syahid & fuad




Ok, time ni, Irsyad dah bangun. Jadi kita celebrate dengan dia jelah. Potonglah kek yang Tunang saya bagi dalam hantaran tu. Ala, saja-saja je...



Sebenarnya majlis ini lebih kepada untuk anak-anak yatim yang tiga orang tu. Ye, mereka sudah tiada ayah ye. Jadi, kami nak menggembirakan merekalah. So, saya yang paling tua ni pun, layankan ajer... Hehehe...






glitter-graphics.com

No comments: