:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday 26 May 2011

Alhamdulillah, Dipertemukan Dengan Shaklee

Ini adalah rentetan kisah Pengalaman Menjadi Ibu Menyusukan Bhgn 1, Bhgn 2, Bhgn 3 dan Bhgn 4.

Setelah bermacam-macam milk booster saya cuba, akhirnya saya terbaca mengenai Set Breastfeeding Shaklee dari Kump. Ibu2 Menyusukan yang saya sertai di Facebook. Entah macam mana, sedang blogwalking, bertemu dengan blog ini, yang banyak juga cerita mengenai breastfeeding. Teruja bila baca pengalaman ibu-ibu yang telah mencuba Set Breastfeeding Shaklee. Kebetulan Rin pun merupakan Shaklee Distributor. Jadi tergerak hati untuk beli Set B untuk breastfeeding.

2 hari pertama saya consume set ni, walaupun kuantiti susu tak bertambah, namun kualiti susu bertambah baik. Macam masa mula-mula bersalin dulu. Pekat sangat! Apalagi, seronoklah kan... Bersyukur sangat-sangat!

Asalnya memang bertujuan untuk bf semata-mata. Tapi, tak sangka pula, yang dia memberi banyak kebaikan lain. Badan terasa semakin sihat dan cergas. Dan yang paling best, kulit yang dulu kerap berminyak, dah tiada lagi! Parut-parut jerawat pun dah semakin berkurangan. Siapa sangka kan?

Oleh kerana terlalu banyak kebaikan yang saya peroleh ini, rasanya tak salah kalau saya kongsikan bersama-sama anda rakan pembaca blog saya ini. Dan Alhamdulillah, Dia menggerakkan hati saya untuk menjadi Shaklee Independant Distributor. Lepas ini, saya akan cerita banyak lagi tentang produk Shaklee. Jadi, tunggu ya!



No comments: