:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday 10 May 2010

Raikan Cinta : Alhamdulillah...

Syukur ke hadrat Ilahi, atas nikmat yang tidak terhitung. Akhirnya saya bertemu dengan jodoh saya, pada usia hampir mencecah 27 tahun. Saya selamat dinikahkan oleh Ayah saya sendiri, dengan sekali lafaz oleh suami saya, pada 1 Mei 2010 tepat jam 11.10 pagi di Surau Al-Ehsan, Seksyen 2, Bandar Baru Bangi.

Sedikit gambar Akad Nikah, semuanya dari jurufoto kami, Apai Pictures (TQ ya!). Juga Terima Kasih atas tudung nikah yang cantik tajaan Koleksi Vispera. Enjoy!







4 comments:

Haliza Haron said...

Alhamdulillah!
Tahniah buat Mazni & Suami.
Semoga Bahgia milik kamu berdua.

Muka awk ade iras² Farah Breep² la. hehe

Atiqah Adnan said...

tahniah mazni!!
semuanye dah selamat sekarang..
hihii~

btw ur vispera hijab sangat cantiikkk!!

O Ena O said...

farah breep2? setuju2 mmg ade iras pon..sy perasan sejak dr kt kolej lg..hehe

O Ena O said...

tahniah maz!! sy suke sgt kt baju bersanding maz!! cannnntttikkkkk sgt! tahniah tau..pandai maz pilih bajuuuu....alhamdulillah segala berjalan lancar...tahniah utk maz dan suami serta keluarga ye..