:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Sunday 14 March 2010

Saya Rindu Budak Ini!

Siapa pula yang saya rindui ini? Baru sekali jumpa, dan baru sehari tidak jumpa, sudah begitu rindu? Mmm, bahaya ni. Hehehe...

Ini anak buah saya la. Anak buah saya yang betul tau! Selalunya saya pinjam anak sepupu saya, jadikan mereka anak buah saya. Tapi ini memang anak buah saya!

Macam mana boleh ada anak buah ni, sedangkan adik-beradik saya langsung belum ada yang berkahwin ni... Ala, senang je... Saya pinjam jelah anak buah En. Tunang, yang memang confirm jadi anak buah saya pun. Hehehe...

Ini anak kepada bakal adik ipar saya. Namanya Muhammad Al-Fateh. Comel kan nama tu? Secomel anak itulah. Sangat bijak. Semalam baru 1st time jumpa, lepas dah 5bulan pun umurnya. Dan hari ini, saya sangat merinduinya... Payah ni...

Asyik nak berborak je kerjanya, dan sangat suka gelak. Nak lawan gelak dengan Mak Yong ye. Ok, nanti kita gelak banyak-banyak ye Muhammad. Harap dapat jumpa budak ini lagi. Bila ye? Masa saya kahwin la kot...


No comments: