:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Sunday 14 March 2010

Anugerah Tercantik


Award ni, atau orang Melayu panggil Anugerah, saya dapat dari 2 orang, Yanie dan Nanie. Ini yang saya perasan la. Mana yang saya tak perasan tu, tolong bagitau ye. ** (update 160310 - TQ Azian / update 190310 - TQ Cik Belle). Macam selalu, orang memberi kita merasa kan, nak kena balas sesuatu la ni. Saya kena beritahu 7 perkara tentang diri saya:
  1. Sudah bertunang dengan En. Ahin selama hampir 9 bulan.
  2. Bakal berkahwin kurang lagi 2 bulan.
  3. Sangat sayangkan anak-anak saya, tak kira la, anak buah ke, anak sepupu ke, anak kucing ke... Anak sendiri je belum lagi.
  4. Kalau time PMS suka mengamuk tak pasal-pasal. Tanyalah tunang saya.
  5. Saya anak sulung, dan satu-satunya anak perempuan yang comel.
  6. Sangat suka berblogging, dan saya sangat sayangkan blog saya ini.
  7. Tak sabar nak kahwin! Kawan-kawan jemput datang tau!
Kalau ikutkan saya kena tagged kawan-kawan blog seramai 15 orang. Ramai tu. Tapi saya tak tau nak bagi siapa, sebab saya tengok banyak blog dah dapt dah award ni. Saya je ketinggalan kereta api. Kepada sesiapa yang belum dapat lagi award ni, saya bagi pada kamu ya! Saya nak kamu tau, kamu pun cantik juga...

No comments: