:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday 13 March 2010

Tahniah Atiqah Adnan!

Hari ini sangat letih. Banyak juga misi yang dirancang. Banyak juga yang berjalan lancar. Selain misi bertemu En. Tunang yang pasti berjalan lancar (hehehe...), misi mahu bertemu Atiqah di Majlis Kahwin beliau. Sangat berdebar-debar ok.

Bergerak ke Alai, bersama En. Tunang. Senang je, tak payah tengok kad pun. Hehehe, berlagak pulak... Sampai dengan selamat. Dari jauh nampak cam best je. Color sangat nice! Perkara pertama yang dituju tentulah, ke bilik pengantin. Berdebar-debar nak jumpe Atiqah. Masuk bilik pengantin, terus saya bagi salam, panggil Atiqah. Atiqah tanya, "Sapa ey?". Takpelah, kata pun first time jumpe kan. Bila saya sebut nama je, Atiqah macam terkejut. Sangat seronok jumpa dengan beliau. Beliau sangat cantik! Sampai sekarang terbayang-bayang je, betapa cantiknya Atiqah. Tak sempat jumpa Rafiqy beliau tu, sempat kitorang terus balik, lepas makan, sebab ada hal lain. Sorry ye Atiqah... Yang penting, saya tau awak sangat happy. Nanti jumpe lagi ye. Mungkin di majlis saya pula nanti.

~ gambar saya curi dari sini ~

Tak sabar tunggu Atiqah upload gambar dalam blog & FB. Tahniah ya Atiqah! Sangat gembira bertemu awak...

3 comments:

fazemy said...

Huhu...itulah yg segan klw jmpa blogger time diorg kawin ni. diorg tak kenal kita. huwaaaa.

btw tahniah Atiqah..cantik kaler yg dia pilih.

MaZNi PutERi said...

xpe emy, saya cuba hafal muka awak yer... hehehe

Atiqah Adnan said...

thanks mazni..
seronok jumpa awak juga..
sorry tak dapat nak jumpa lama-lama kan..?

hehe nanti wedding awak insyaAllah saya sampai ye..
^__^