:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday, 18 February 2010

Jurnal 2 Hati : 064 - Kad Jemputan~SELESAI

Semalam orang dari Kadkahwinku call, suruh datang amik kad yang dah siap. Terkejut jugaklah. Sebab kalau ikutkan janji siap dalam 8 Mac nanti. Siap 2 minggu awal. Macam tak percaya jer.

Ikut plan Operasi Penghantaran Kad akan bermula Mac nanti. Dah siap awal ni, oklah. Yg mana jauh2 tu dah boleh start. Kan?

Kad belum ambil lagi. Kalau sempat hari Sabtu ni. Kalau tak minta tolong Mama je, sebab memang dekat je dengan ofis Mama. Mmm, tak sabar nak tengok hasilnya....

1 comment: