:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday, 7 October 2009

Wah, Ada Yang Dengki Laa...

>>INI ENTRI AGAK PANAS, SEBAB TENGAH PANAS HATI!!<<
Entri ini ditujukan pada insan yang tak puas hati kat saya.

Sebab tak puas hati? Sebab aku dah bertunang. Camtu? Sian kau kan. Ada tunang pun olok-olok. Konon dah bertunang. Hidup pun sengkek, berangan konon-konon dah bertunang. Then pompuan, kau pun mengiyakan je... Hakikatnya dia masuk minang kau pun tak kan. Sian kau! Best la lelaki tu, tak payah susah-susah dah boleh mengaku tunang. Kang esok-esok, takyah nikah, trus ngaku dah kahwin, buat hal cam laki bini, boleh?

Aku tak kisah la laki, kalau kau nak dengki ngan aku. Sebab takde kesan pun kat aku. Yang aku tau, kau memang kaki penipu kan? Kalau aku ada buat salah pun, aku mohon ampun banyak-banyak kat DIA. Pintu taubat tu sentiasa terbuka. Tapi, aku tak taulah kau ni. DIA dah bagi petunjuk, kau tu dah macam separuh mati, tak sedar-sedar lagi?

Tak apalah, aku doakan kau tu dapat hidayah dari-NYA. Yang penting aku tak hutang apa-apa ngan kau, dan kau jangan nak sesuka hati nak bahasakan aku...



2 comments:

~ thalhazlin ~ said...

alah. jangan layan la orang cam tu mazni.. tak guna layan..

_Gnie_ said...

just ignore je kan. kl dipikir,buat tmbh sakit kepala pulak...