:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday 12 October 2009

Jurnal 2 Hati : 009 - 200 Hari Lagi

Hari ini, tepat lagi 200 hari je lagi. Perkembangan? Tak banyak... Saya masih bersenang-senang je. Macam lama lagi kan. Padahal, pejam celik, tak lama pun lagi kan...

Yang best, baju nikah sudah pun dihantar kepada tukang jahit. InsyaAllah siap sebelum Aidil Adha. Nape awal sangat? Sebab lepas tu, saya nak jahit manik pula. Ya! Saya cuma beli kain biasa sahaja. Bukan kain lace. Jadi baju yang sudah siap nanti, akan saya jahitkan manik pula. Simple-simple sudah. Sebab lepas nikah pun nanti, insyaAllah, baju itu boleh dipakai lagi. Tidaklah hanya sekali seumur hidup. Sayanglah kan. Kain saya & En. Tunang, sama sahaja. Kain itu kami letak di dalam dulang hantaran masa bertunang hari itu.

Mungkin dalam bulan ini atau bulan depan, kami akan pergi confirmkan photographer. Kawan kepada En. Tunang. InsyaAllah, untuk ketiga-tiga majlis, orang yang sama. Yang lain-lain, tunggu kemaskini akan datang k... Itu je..

No comments: