:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Sunday 7 June 2009

Buat Bakal Pengantin 3 ~~ Andak & Nora

Yang ini pula adalah abang angkat saya. Sama grup juga dengan Acik. Saya pernah bercerita mengenai grup masa study di MSU ni dulu. Kebetulan tarikh bernikah sama dengan Acik. Tarikh bersanding 7 June. Beza satu hari. Tapi pening gak la kepala saya masa mula-mula tau tu. Tapi redha jelah... Balik dari Melaka, menuju ke Shah Alam pula. Camtulah... Taknak nanti ada yang kecik ati. Lagi pula, masa kenduri bertandang pada 13 Jun, saya tak dapat join, sebab majlis sepupu saya pada hari yang sama. Walaupun kecewa sebab tak dapat nak tengok pengantin berarak bawah pedang, tunggu video dari kawan-kawan yang lain la...

Juga buat Andak & Nora, alang doakan kalian berbahagia hingga ke akhir hayat. Semoga sentiasa sabar menghadapi dugaan & cabaran alam berumahtangga yer...





glitter-graphics.com

No comments: