:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday 8 June 2009

Menghitung Hari : Nota 04

Anda mahu tahu siapa 'dia' di hati saya?? Rakan-rakan di pejabat ni, sibuk mahu melihat, orangnya itu. Dan jawapan saya, biarlah rahsia... Hahaha!

Tapi bukan saya mahu terus-terusan berahsia ya! InsyaAllah, selesai majlis, yang mana ianya memang benar-benar sudah pasti, saya akan beritahu. Yang sudah tahu, cumalah keluarga saya. Oh ya, juga keluarga Acik, yang kebetulan 'my to be' datang jua. Sudah pastilah harus diperkenalkan kepada mereka, dan mereka kan.

Persiapan? Tinggal sedikit sahaja lagi... Nanti saya semak semula ye... Sudah saya katakan, Jun ini sangat sibuk buat saya, hingga terlupa seketika perkara penting ini. Namun, debaran pastilah kian kencang. Kurang dua minggu sahaja lagi...





glitter-graphics.com

No comments: