:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday 5 September 2011

Lupakan Mood Raya. Kembali Bekerja!!!

Assalamualaikum warahmatullah...

Lama tak menulis, sejak entri saya yang terakhir bertarikh 18 Ogos 2011. Lama kan? Buat pembaca blog saya ni, pastinya tertanya-tanya, ke manakah menghilangnya penulis blog ni. Takkan sudah bermood raya awal-awal lagi kan? Hehe...

Ramadhan terakhir saya, betul-betul menguji apabila saya dan anak kesayangan diberi ujian kesihatan. Bersama-sama, pada waktu yang sama. Alhamdulillah, menjelang raya, semuanya semakin pulih. Cuma masih batuk & selsema sikit je. Lebih baik berbanding sebelumnya.

Hari ini dah mula bekerja, dengan membawa sekali mood raya. Haha! Bisnes pun, sejak kesihatan sedikit terganggu ni, dah ke laut. Ni nak kena bersemangat semula ni. Semoga DIA memudahkan segalanya.

Kepada para pelanggan saya yang mahu order vitamin, macam biasa, hubungi saya ya. Yang rasa-rasanya nak jadi pelanggan saya pun jangan lupa hubungi saya ya! Oh ya, bulan September ini ada beberapa tawaran istimewa untuk ada. Hubungi saya di mazzni_puteri@yahoo.com.my. =)

Rasanya tak terlambat lagi untuk saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN. InsyaAllah saya akan cuba update cerita-cerita raya kami sekeluarga. Tunggu ya!


No comments: