:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Tuesday 29 June 2010

Saya Menanti Ogos...

Kalau boleh dicepatkan waktu, ingin saya menuju ke Ogos secepat-cepatnya. Kalau boleh... Tapi, saya tahu saya kena sabar. Sabar itu ubat. Ada hikmahnya...

Namun, kesyukuran saya panjatkan pada-Nya, atas segala kurnia-Nya buat saya. Dikurniakan dengan rezeki yang melimpah-ruah. Keluarga yang bahagia, dikurniakan pula dengan Suami yang soleh, dan diberi nikmat menyemai benih di dalam rahim ini. Syukur...

Walau dulu, kadang saya alpa dengan suruhan-Nya. Dia datangkan saya musibah untuk saya bermuhasabah kembali, dan akhirnya digantikan dengan nikmat yang tidak terhitung. Moga segala kurniaan-Nya ini, tidak menjadikan saya alpa dengan segala suruhan-Nya. Ameen...

Doakan segalanya dipermudahkan. Rezeki itu pasti ada. Semoga impian saya menjadi kenyataan. Tak lama pun lagi...

2 comments:

O Ena O said...

wwahhh aper cerita ni maz? suspen nieh..hehhe

shaheeda said...

sila ambil award di blog sayer..! hehe