:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 23 April 2010

Jurnal 2 Hati : 090 - Jom Deko-deko

Ingat tak, hari tu saya cakap, nak abiskan hujung minggu ni dengan mendeko-deko hantaran. Bila kena serang dengan demam, lepas tu saya bercuti-cuti pula semalam kan... Dah mulalah mendeko-deko hantaran. Tengok tu, cakap je demam kan... Hehehe...

Sebenarnya bukan apa, saya ingat, saya dah kena mula berehat-rehat la. Kang demam balik kang, susah pula kan. Jadi semalam, saya sempat menyiapkan dua dulang hantaran. Yang 100% saya yang buat ye. Lepas tu, malamnya, saya ajak sepupu-sepupu saya, Imah & Yuz, untuk sama-sama bekerjasama dengan saya, mendeko-deko 3 lagi dulang. Dan Alhamdulillah, misi tercapai! Lega sangat-sangat!

Hantaran saya tak banyak pun. 7 berbalas 5. Kalau ada lebih pun, nasib la yer... Yang penting, officially nye itu sahaja. Senarai boleh tengok di sini. Sangat simple, yang penting, cantik di mata kami pereka-pereka neh. Hehehe...

Nak tengok? Macam biasa la, TUNGGUUUUU....

No comments: