:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday 10 April 2010

Jurnal 2 Hati : 082 - Debaran 3 Minggu Lagi

Dulu kalau kira, berapa lama lagi, cakap ada __ bulan lagi. Sekarang, bulan pun dah tak nampak dah. Kena sebut tinggal __ minggu je lagi. Lepas tu cakap dengan rasa cuak ok. Tipulah kalau tak cuak. Walaupun bukan saya pun yang akan lafazkan akad tu nanti. Hehehe...

Persiapan, Alhamdulillah berjalan lancar. Tapi, itulah, selagi belum selesai, ada je benda yang nak buat. Betul tak? Saya rasa, dalam masa 3 minggu lagi ini, blog saya ini akan dipenuhi dengan cerita persiapan majlis saya. Jadi, sila jangan bosan ok. Saya dah ingatkan awal-awal neh...

Sekarang ini pun, setiap hujung minggu, ada sahaja perkara yang hendak dilakukan. Yelah, itu jelah masa yang betul-betul saya ada. Hari lain, belum pukul 7 dah kuar rumah. Pukul 7 lebih baru sampai rumah. Sudah tentulah, penat yang amat!

Sekarang ini, tunggu butik call untuk fitting baju je. Sebab saya sewa baju yang dah siap, seminggu sebelum majlis baru nak pergi fitting. Fitting sekali je pun. Tak payah banyak-banyak kali. Bagus juga tu, takdelah saya pening-pening nak kena ambil cuti. Yelah, saya guna banyak cuti masa majlis nanti...

Itu jelah dulu, update untuk setakat hari ini. Biasalah, saya tak boleh nak tulis banyak-banyak sangat, nanti tak surprise pula majlis saya kan. Jadi, sabar jelah tunggu hari majlis ya!

No comments: