:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday 6 March 2010

Jurnal 2 Hati : 069 - Preview Baju Nikah

Hari ini saya nak preview sikit baju nikah saya. Kalau ingat entri ini, mesti ingat yang saya beritahu baju nikah saya tu camne rupanya. No chiffon, no lace yer.. Cuma kain biasa sahaja. Kain yang buat baju nikah untuk En. Tunang, kain itulah yang saya guna untuk buat baju nikah saya. Simple je kan...

Kain itu saya pergi hantar tempah ke tailor biasa saya. Kakak dua pupu saya je. Beliau yang tolong rekakan baju buat saya. Ikut idea saya jugalah. Setelah siap, saya menjahit manik sendiri di baju itu. Ini pertama kali saya menjahit manik. Sebenarnya, takut juga. Tapi, saya tahu saya boleh buat. Saya buat jelah...

Alhamdulillah, hasil preview kepada sepupu-sepupu saya, mereka kata cantik. Siap minta saya tolong jahitkan manik di baju mereka pula. Hehehe... Nak tengok hasilnya, seperti di bawah yer...


Baik, itu jer... Lebih-lebih tunggu Hari Nikah yer...

1 comment:

O Ena O said...

wahhh tahniah maz..x sabo nk nengok baju nyer nanti..hehhe..(mesti tgh berdebor2 tuggu hari beso nih kan?) hehehe