:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday 8 February 2010

Jurnal 2 Hati : 061 - Cuci Jangan Tak Cuci

Bukan nak citer pasal cuci kereta ke, cuci rumah ke. Tapi cerita pasal cuci-cuci muka supaya tampak cantik dan berseri pada hari bahagia nanti. Wah, ayat...

Hari sabtu yang lepas, saya telah selamat melakukan facial untuk yang pertama sebelum kenduri-kendara nanti. dan saya plan untuk melakukannya sebanyak 5 kali, dengan range time setiap 2 minggu. Tapi saya akan pastikan stop buat sebulan sebelum majlis. Ini pesanan Mak Andam yang saya jumpa. Tujuan supaya masa pakai asas foundation nanti tidaklah nampak bercapuk-capuk, sebab kulit mungkin mengalami pengelupasan.

Untuk sesi bermanja-manja, insyaAllah akan dimulakan bulan depan, sebanyak 2 kali sahaja. Yang ini susah sikit nak set time sebab kena pastikan waktu itu tidak dijajah. So, apa-apa progress, tunggu jelah nanti yer...

1 comment:

Unknown said...

Saya pun nk kawen gak dlm masa trdekat nie...rasa nk facial gak la...leh ka wt facial slalu??tak da kesan yg mudarat ka??