:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday 28 January 2010

Jurnal 2 Hati : 054 - Operasi Tag Terima Kasih

Sebenarnya saya ingatkan nak mulakan operasi ini selepas selesai 'Operasi Menjahit Manik'. Tapi, disebabkan mood untuk menjahit sudah berkurangan, maka 'Operasi Tag Terima Kasih' pun dimulakanlah. Operasi menajhit manik tu, tinggal sedikit sahaja lagi. Sepatutnya miggu lepas dah boleh siap. Tapi saya takde mood + takde idea.

Semalam saya dah mulakan operasi yang lagi satu nih. Bolehlah sikit. 1/4 baru siap rasanya. Tapi nanti saya nak minta tolong kepada sepupu-sepupu saya untuk bantu saya. Banyak tu. Tak mampu rasanya nak buat sorang-sorang. Nak suruh adik-adik? Dah la semua lelaki. Takut takde seni pulak dorang buat nanti. Main belasah jer. Yang boleh diharap pun, cuma si bongsu tu. Tu pun kalau dia rajin.

Kalau tiada aral, mahu pergi fitting baju bersanding untuk pertama kali dengan En. Tunang. Tak sabarnya mahu kaweh. Haha! Gatai...

No comments: