:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Tuesday, 26 January 2010

Jurnal 2 Hati : 053 - Diet Oh Diet

Saya perasan ada beberapa blogger B2B yang sedang sibuk utk berdiet skrg. Saya? Entah, tak terfikir pula. Cuma saya cuba utk kontrol makan. Sebab saya jenis yg sangat mudah untuk naik. Tapi untuk menjadi kurus dari sekarang, tidak kot...

Cuma, penting untuk menjaga badan & kesihatan. Yelah, masa menjelang hari bahagia nanti, lagi banyak kerja. Jadi kesihatan penting kan? Jaga badan pun sebab baju nikah dah siap. Kalau badan naik secara tiba-tiba, kena alter pula baju tu nanti. Kan lagi susah...

Sebagai B2B, tentulah kita mahu kelihatan cantik & menawan pada hari bahagia nanti. Kat pun raja sehari kan. Hari tu je boleh jadi raja. Hari lain, kena kahwin dengan raja la... Kan, kan, kan...

1 comment:

Yanie said...

same lh...yanie pn cm mls je nk diet...juz nk maintain cmni je...tunang pn ckp dh ok dh bdn yanie ni..he3