:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday 25 November 2009

Tiba-tiba Rasa Macam Popular Sangat!

Statement tak boleh blah kan? Tapi tulah, baru sikit, perasan je lebih. Kalau popular macam Siti Nurhaliza ke, atau sekurang-kurangnya Siti Sarah (nak jugak!), tak pelah jugak. Ini popular setakat kat alam maya ni. Kalau jumpe kat luar pun, agak-agak ada ke yang nak minta otograp? Ahaha. Melampau betul saya ni...

Kenapa saya tiba-tiba memperasankan yang diri ini macam la popular sangat? Sebab, sejak akhir-akhir ini, ramai betul pengkomen di setiap entri saya. Macamlah ramai sangat pun. Tak sampai sepuluh pun. Tapi yelah, orang yang jakun macam saya ni, manalah pernah rasa macam ni. Of course la jadi sangat perasan!

Lagi pula sejak saya masukkan update blog dekat FB, hit macam makin cepat naik. Dan pastilah makin ramai yang memang mengenali saya, membaca blog saya. Jadi, lepas ini, kena lebih berhati-hati ye. Nak luahkan rasa marah pun, kena tengok kiri kanan. Kang ada lak yang kena perli secara terang-terangan. Tapi, kalau dah memang stress sangat tu, 'Ada aku kisah??'. Ini blog saya, suka hati sayalah kan.

Apa lak motif entri ni? Saje je nak ucap 'Terima Kasih' pada yang sudi menjenguk & membaca di blog saya ini. Saya tau, entri nye tidaklah berapa bagus, tapi saya cuba juga untuk memberi entri berinfo buat kamu semua. Sekurang-kurangnya tidaklah saya asyik cerita perkara-perkara tak berfaedah. Kalau rasa ada apa-apa komen, silalah yer...

No comments: