:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday, 2 November 2009

Tercipta Untukku : Dugaan Si Darah Manis

Benar apa kata orang, masa bertunang ni, dugaannya memang banyak. Dulu ingatkan itu sekadar kata-kata je. Tapi bila dah rasa sendiri, baru tahu. Ada je perkara yang menyebabkan perselisihan faham.

Kadang-kadang, bendanya kecik je, tapi boleh jadi besar. Nak-nak pulak, saya ni memang emo. En. Tunang tu, memanglah banyak sabarnya. Tapi, tulah... Sabar pun ada hadnya kan.

Sebelum bertunang, tak ada pun gaduh-gaduh macam ni. Tapi, yelah... Kami kenal 4 bulan, terus bertunang kan. Itu yang tak rasa sangat kot...

Kalau ditanya pada mereka yang pernah melalui alam pertunangan, mesti jawapannya sama. Kena kuat! Sabar memang kena banyak. Itu yang rasa lagi tak sabar nak kawen, sebab rasa cam tak larat dah macam ni selalu...

2 comments:

fikaryna79 said...

gnie..gado2 ni kdg perlu utk kenal lg pasangan tp jgn la sll..tkt nanti bosan n bg impak negatif pd hub..apa2 pn..kena banyak tolak ansur..ngalah bkn mksd kalah ok..

_Gnie_ said...

mmg betul tu. tp, kl asyik gaduh je pun, bahaya gak kan? Kena bljr byk bersabar...