:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday 31 October 2009

Inilah Ia...

Ingat tak lagi entri ini? Saya nak beritahu apa yang saya gunakan kan? Sebelum tu, biarlah saya tunjukkan dulu hasil yang saya peroleh setelah hampir 5 bulan menggunakannya.

~ini masa mula-mula guna~

Muka saya masa remaja dulu, memang berjerawat & berminyak. Dah cuba macam-macam produk, tapi memang tak berkesan sangat. Jadi, sekarang memang tinggal bekas-bekas jerawat yang ketara la. Macam gmbr kat atas ni.

Lepas tu, bila saya gunakan produk ni, lepas saya bertunang hari tu, memang terasa perbezaannya. Pertama, muka saya dah tak berminyak-minyak. Lepas tu, parut-parut tu macam dah makin pudar. Tak lupa, ia juga telah mencerahkan kulit muka saya. Nak tengok hasilnya? Ini dia...

~lepas beberapa bulan~

Memanglah belum pulih sangat, sebab parut ni pun dah lama kan. Saya pun tak harap ia akan berubah secepat-cepatnya. Yang penting, semakin baik daripada dulu.

Nak tahu apa yang saya gunakan? Inilah dia...

~ini sabun~

~ini krim jeragat~

Iya, saya gunakan produk TIA AMELIA. Saya cuma gunakan dua produk ini je. Alhamdulillah, memang berkesan. Yang paling best, sabun dia tu. Krim jeragat pula, saya cuma pakai malam je. Krim jeragat ni, kegunaannya selain menghilangkan jeragat, ia juga memudarkan kesan-kesan parut.

Saya dah try google, cari testimoni yang gunakan produk ni. Kebanyakannya, semakin baik. Tapi, kalau nak kesan lebih elok, kenalah guna dalam jangka panjang kan. Tak percaya? Baca ini. Beliau dah guna dalam 2 tahun rasanya.

Ini macam promosi pulak ye. Free lak tu. Hehehe.. Takpelah, saya cuma tolong kawan-kawan. Kalau ada yang ada masalah macam saya. Ok, sekian daripada saya...

No comments: