:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 30 October 2009

Tercipta Untukku : Ianya Bermula Di Sini

Pertemuan kami sebenarnya bermula di sini. Kami ditemukan di sini. Di alam maya atau lebih tepat, di alam blog. Ya, bermula dengan blogwalking, dan akhirnya insyaAllah, kami akan melangkah ke alam rumahtangga. Saya malu untuk bercerita mengenai ini, kerana ianya berlaku terlalu cepat. Tapi, kalau dah jodoh kan. Semuanya dipermudahkan-Nya. Alhamdulillah...

Seingat saya pada awal Februari tahun ini, En. Tunang meninggalkan jejak di blog saya. Masa itu, saya baru mahu mula untuk berblogging semula selepas kecewa pada akhir tahun lepas. Kiranya, entri saya lebih menjurus ke arah kekecewaan. Saya terkejut bila beliau meninggalkan komen di entri saya ini. Sebab, saya berblogging untuk diri sendiri. Jadi bila ada orang yang tidak dikenali meninggalkan komen, sungguhlah saya terkejut. 2 hari lepas itu, beliau tinggalkan lagi komen di sini.

Untuk menghilangkan rasa musykil, pada 10 Feb saya pergi ke profile beliau dan ambil ID YM beliau. Terus saya add. Mulalah sesi soal jawab. Dari soal jawab, terus berborak-borak, dan saya rasa seronok sangat! Mahu tahu cerita seterusnya? Nanti saya sambung k...

No comments: