:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Tuesday 1 September 2009

Eh, Naik Lagi?

Ha. semalam baru saya cakap, jangan naikkan harga barangan. Pagi ni, dorang buat dah. Memang hampeh kan? Dah la bulan puasa, nak dekat raya. Dorang ni tak sedar ke impact kenaikan harga minyak?

Kalau tak sebab saya teringat yang saya berpuasa hari ini, mesti dah kena maki kaw-kaw kat blog ni. Tapi, sabar-sabar... Dalam pada bersabar ni pun, saya dah maki abis dah pagi tadi. Niat saya nak isi minyak pagi tadi pun terbantut. Saya nak abiskan minyak yang saya guna sekarang ni, pastu kena la tukar ke minyak RON 95. Harap-harap Si Puteh saya tu, ok je nanti...

Sapa yang suruh pegi pangkah dorang tu? Buatlah lagi ye, sapa yang tak pernah serik-serik lagi tu...

p/s: entri pagi ini berbaur politik, sebab saya sangat marah pada 'mereka' itu & mereka yang memilih 'mereka'. (ada faham? tak faham sudah...)





glitter-graphics.com

No comments: