:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 3 July 2009

Pertunangan : Terima Kasih Semua

Tak selesai sebuah majlis, tanpa bantuan daripada ramai orang kan? Jadi, di sini saya mengambil kesempatan pada semua yang terlibat dalam majlis saya pada 21 Jun 2009 yang lepas. Saudara-mara saya sudah berkumpul bermula pada hari Sabtu 20 Jun lagi. Saya akan buat listing di bawah ni ye...
  1. hantaran - TQ Mama untuk dekorasi, coklat oleh Kak Ain, kek oleh Ja'a & Kak Nurul juga.
  2. baju & solekan - TQ to lissa
  3. makanan - TQ Ja'a untuk soto yg sedap, pecal oleh Mak Mah, kuih lepat labu oleh Cu
  4. jurugambar - TQ Ali
  5. pelamin - TQ adik-adik (Ja'a, Fuad, Naeem & Ilham)
  6. dayang-dayangku - TQ E-mah, Ferus & Anis (yang jadi peneman saya & banyak membantu saya)
  7. kemas-kemas - TQ to ayah, adik-adik, pakcik-pakcik, makcik-makcik & sepupu-sepupu semua
Terima Kasih pada yang datang. Saudara-mara yang bekerja dari hari Sabtu. Kalau takde, susah gak saya & famili. Tak menang tangan la... Jiran-jiran juga yang datang membantu. Terima Kasih sangat-sangat!

Juga kepada En. Usul sekeluarga. Buat bakal mertua, adik-adik ipar & bakal biras saya itu. Juga saudara-mara sebelah sana la. Maaf kalau terkurang sana sini sket yer...

Mana yang tak disebut nama tu, saya mohon maaf. Tolong ingatkan saya ye! Jasa kalian semua, tak dapat saya balas dengan kata-kata... Terima Kasih Semua!






glitter-graphics.com

No comments: