:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday 13 May 2009

Saya Sudah Kahwin???

Semalam, seorang sahabat saya, menceritakan sesuatu yang menyebabkan saya terkejut. Beliau memberitahu, menjumpai seseorang di dalam FB yang mirip saya, dan namanya juga seperti nama saya. Tapi saya tidak punya FB. Apa yang menyebabkan beliau terkejut, di dalam FB tersebut ada gambar perkahwinan, yang menunjukkan hamba Allah, yang namanya dan mukanya mirip saya itu, sudah berkahwin. Itu yang beliau sangat-sangat terkejut.

Hahaha! Takkanlah saya berkahwin tidak menjemput kawan-kawan. Jadi, buat kawan-kawan yang menjumpai seseorang yang namanya dan mukanya mirip saya itu sudah berkahwin, itu bukan saya ya! Saya masih lagi single dan solo ye! Hehehe... (orang di sana, jangan marah ya!).

Ya! Memang saya belum berkahwin, belum bernikah. Tapi secara rasminya saya bakal 'diikat', dalam masa beberapa minggu sahaja lagi. So, faham-fahamlah ya. Sesiapa yang rasa mahu mengusha saya itu (ada ke? perasan je...), lupakan hasrat anda ye!





glitter-graphics.com

No comments: