:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday 30 May 2009

Menghitung Hari : Nota 03

Ok, update persiapan saya menjelang 'Hari Pertunangan' saya nanti. Hantaran semua, Alhamdulillah, sudah siap, menjelan Jun yang sangat sibuk nanti. Cuma sekejap lagi saya mahu cari kedai yang boleh bekalkan saya 'fresh flowers' untuk dibuat sireh junjung nanti. Kalau letak bunga plastik, macam tak sesuai kan?

Sekarang ni, saya tengah fikir-fikir siapa kawan-kawan saya yang akan dijemput nanti...
  1. Kawan-kawan ofis - kl x jemput semua, takut ada yang kecik ati
  2. My best fren - yg ni officially dorg dh tau
  3. My classmate kat MSU - dah bgtau 3 org
  4. My colleague kat MSU - mostly dh tau. cuma belum jemput officially.
  5. My housemate kat MSU - belum lagi
  6. My new chatting fren - dah jemput
Itu je kot. Ramai ke? Saya rasa, memang ramai pun. Camne nak cut off? Kang xjemput, ada lak yang kecik ati. Tapi xpelah. Risau, sebab saya buat majlis kecil-kecil saja.

Bloggers, saya jemput masa 'Majlis Besar' saya nanti ye. Cuma saya pinta doa kalian, mendoakan kelancaran untuk majlis saya nanti. Saya minta maaf sangat-sangat, tak dapat nak ajak anda semua...





glitter-graphics.com

2 comments:

anak laut said...

salam..singgah..


selamat melangsungkan pertunangan..

semoga berbahagia selalu

anaklaut:-

WNA said...

slm bertunang :)