:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday 6 May 2009

Akhirnya... Selamat Tinggal Papa! Sobsobsob...

Sejak dari awal penubuhan pada 20.08.2002 sehingga akhirnya kami dipisahkan. Memang sedih. Tapi apakan daya. Mungkin ini demi kebaikan bersama. Kami semua redha. Semoga ini yang terbaik. Walau telah dicuba sedaya upaya, untuk mengelakkan perpisahan ini. Namun, ini janji-Nya.

Esok secara rasminya, Universiti Kuala Lumpur (UniKL) diletakkan di bawah Kementerian Pengajian Tinggi (MoHE), dan kami akan mengucapkan 'Selamat Tinggal' kepada 'papa' yang banyak berjasa ke atas pembangunan kami selama ini, Majlis Amanah Rakyat (MARA).



Saya sedih sangat sebab saya ada kontrak dengan MARA selama 2tahun untuk menukarkan pinjaman saya menjadi biasiswa pelajaran. Saya baru habis setahun dan ada setahun lagi sebelum pinjaman itu betul-betul lupus. Lagipun, saya ada perancangan untuk menyambung pengajian ke peringkat Sarjana menggunakan biasiswa MARA. Harap-harap perkara ini tidak menyusahkan saya.







glitter-graphics.com

No comments: