:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Tuesday 21 October 2008

Confirm!!!


Confirm Mawi nikah ekin 20hb Dec 2008...
Hahaha!
Calon2 gadis melayu, melepas la ko...

Nape lak citer psl Mawi ni???
Dulu masa dlm AF aku mmg minat giler gn dia ni...
Yelah, kata org jawa...
Aku kenalah menyokong org jawa kan...

Tp lelama mkin kurang minat aku kat dia ni...
Mak aku ckp dia ni jawa lupa diri...
Bykla benda yg menyebabkan tiba2 xminat kan...
Tp setiap org ada pndgn masing2...
Ni pndgn aku jer...

Wat ever pun dia dh nk nikah pun gn Ekin tu...
Bagus la sbb dia dh dpt mengubah Ekin dr xbertudung kpd menutup kepala tu...
Tp syg nyer, pakaian msih mcm org x b'tudung...
Kdg2 sakit mata memandang...
Yelah menonjolkan tmpt yg xsepatutnya...
Korang phm2 la kn...

So, aku berdoa & penuh berharap, dia akan mengubah imej selepas nikah nnt...
Semoga dia mampu menjadi muslimah contoh...
Tp tudung yg dia pakai tu mmg cantik...
Kemas je kan...

No comments: