:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday 29 March 2012

Betul Ke Ni?

Sebenarnya, ramai macam tak perasan yang saya sedang mengandung. Dah nak masuk 6 bulan pun. Masing-masing cakap, tak nampak pun perut. Lagi pulak, saya masih boleh berbaju kurung. Sama macam masa mengandungkan Sakinah dulu. Dah masuk 8 bulan, baru tak usik semua baju kurung. Tapi kali ni, saya rasa macam perut besar sikit dari sebelum ini. Sampai bila agaknya boleh terus berbaju kurung, tunggu...

Memanglah berbeza masa mengandung sulung, dengan mengandung kali kedua ni. Lagi pula, Sakinah masih kecil, dan belum nak faham, jadi kadang-kadang dia lasakkan je Ibu dia ni. Juga sama macam dulu, tak ada mabuk atau muntah-muntah. Cuma badan sangat cepat letih. masa awal-awal mengandung dulu. Sekarang, dah kurang sikitlah. Alhamdulillah...

Bercerita pasal Sakinah, dia memang sangat-sangat manja. Manja dengan sesiapa je pulak tu. Kalau dia bandingkan saya dengan Suami, dia lebih manja dengan Babah dia kot... Tapi, kalau tidur, tetap sepak Babah suruh tidur kat bawah. Hehe... Kadang-kadang macam tak percaya je dia dah nak jadi 'Kakak'. :)


Ini budak manja tengah tunggu Babah balik keje. Sanggup tunggu sampai Babah balik. Pantang dengar saya call Babah dia, cepat-cepat ambil telefon nak cakap dengan Babah...

1 comment:

iietamalek said...

tepuktepuk pipi moolat tu..

hehe