:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday, 15 July 2010

Oh, Dia Sangat Kecil!

Semalam buat scan di KK Bangi. Ikutkan appointment pukul 3, tapi pukul 2.45 dah tercangak kat klinik. Lepas tu, pukul 4.30 baru dapat masuk. Memang sangatlah penat! Tapi sabar jelah. Nak jadi ibu, tak boleh marah-marah, betul tak?

Alhamdulillah, dia membesar dengan sihat. Walaupun dia sangat kecil. Perasaan saya? Sangat terharu. Tak sangka, memang dia dalam ni. Hehehe... Sebelum ni, asyik tertanya-tanya sendiri je, betul ke dia ada dalam ni. Bila dah dapat tengok sendiri, rasa kagum dengan ciptaan-Nya. Subhanallah. Rasa syukur, sebab saya dapat merasai nikmat ini.

Sebenarnya, dari minggu lepas, memang ada rasa tak sabar nak tengok sendiri dia. Tapi, dalam waktu yang sama, ada juga perasaan risau. Saya berdoa semoga dia berada dalam keadaan yang sepatutnya. Bila nampak dia sedang berenang-renang, lega sangat!

Sayang, suami tak dapat bersama untuk melihat keajaiban itu. Tak apalah, ada rezeki nanti, kami akan pergi buat scan lagi. InsyaAllah... Tak sabar mahu melihat anak lagi. Hehe...

1 comment:

fikaryna said...

mau rase jugak perasaan 2..tp lambat lagi kan..huhu...

ryna x sabar..