:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Sunday, 25 April 2010

Jurnal 2 Hati : 092 - Dah Habis Minggu Dah... Tinggal Hari Je...

Mula-mula dulu, kalau kira guna bulan... Bila dah kurang sebulan je, kira guna minggu... Dah abis dah minggu, tinggal hari je... Lepas tu, bila orang tanya, "bila majlis?", sedap je jawab, "minggu depan...". Wah, macam tak percaya je... Ni stat arini orang tanya, kena jawab, "hujung minggu ni...".

Macam tak percaya jer, kalau berborak-borak dengan En. Tunang pun, kitorang gelak-gelak je... Kalau tanya perasaan, takut pasti ada. Gembira, tentu sekali. Tak sabar? Mmm, kadang-kadang la... Ke mostly? Hahaha!

Saya akan mula bercuti pada hari Rabu nanti. macam-macam nak kena buat tu. Nak bermanja-manja la, nak gi fitting la. Nasib baik hantaran dah buat. Tak adalah pening lagi dah. Hari ni, nak kemas bilik. Barang-barang yang tak sepatutnya, nak tumpang kat bilik adik-adik. Semalam pun dah start kemas pakaian untuk ke sana. Pening juga nak pikir pakai baju apa. Takut juga ada. Nak dok agak lama juga la kan...

Macam tak percaya je, saya akan menjadi isteri orang akhirnya. Cinta sekejap, tapi itulah jodoh saya kan... Doakan yang baik-baik. Yang penting, semoga saya diberi kesihatan yang baik, menjelang hari majlis. Ameen...

2 comments:

cIk pEnNa said...

mesti berdebar2 kan?

selamat menempuh nye..

sy doakan segala nye lancar..
;)

.:Mrs. Engineer:. said...

waaahhh...slmt2 mazni...insyaALLAH yanie n tunang akn smpi di majlis mu sabtu ni... :)