:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday, 19 April 2010

Jurnal 2 Hati : 089 - Kek Tingkat-tingkat

Sebab majlis dah tinggal seminggu lebih je lagi, minggu lepas, saya dah pergi tempah kek kat kedai ke yang biasa saya pegi beli tu. Kek dia memang sedap & murahlah. Saya cuma nak kek 3 tingkat je. Ingat tak entri ini?

Saya cuma tempah kek guna fresh cream je. Bukan kek fondant macam kat atas ni, walaupun kek itu cantik, tapi tak berapa sedap la kan. Kek saya macam kat bawah ni. Lebih kurang la. Taklah sama 100% yer..

Oklah kan? Tauke kedai nak tolong hantar ke rumah. Lega, sebab tak payah nak pegi amik sendiri.

3 comments:

.:Mrs. Engineer:. said...

mazni, tempah ktne eh?mahal x?

fazemy said...

Oklah tu..cantik.

fikaryna said...

mcm kek no 2? cantik2..