:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday 5 April 2010

Jurnal 2 Hati : 081 - Kad Mula Diedarkan

Dah tinggal kurang sebulan je lagi. Saya dah mula mengedarkan kad jemputan kepada rakan-rakan. Yang perlu diposkan, sudah saya hantar ke Pejabat Pos. Ala, bagi kat Mama je pun. Yang mana yang dekat-dekat, saya dah start hantar dah. Sikit-sikitlah. Jadi, diharap sabar menanti ye...

Memang saya dah kumpul alamat dah lama dah. Memang nak buat kerja ini mengambil masa. Kad itu, saya tak nak bagi terlalu cepat, sebab takut orang lupa, juga tak nak bagi terlalu lambat, sebab takut orang ada plan lain. Jadi, sekarang ini masanya sedang-sedang eloklah kan. Lagipun saya dah start announce kat blog ni, lebih sebuland ah rasanya. Dekat Facebook pun, saya dah save dalam kalender. Jadi kawan-kawan dah boleh save the date.

Kalau ada lagi yang mahu datang, dan perlukan kad, sila klik sini ya!

No comments: