:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday, 26 March 2010

Syukri Naeem, Belajar Rajin-rajin!

~ sangat poyo! ~

Hari ini merupakan hari jadi budak poyo kat atas ni. Yang ke 16 tahun, tapi poyomacam dah 26 tahun. Hehehe...

Ini adik saya yang no 3, anak ke-4 la. Sekarang tingkatan 4 di SM Teknik Juasseh, Kuala Pilah. Hari ini dia tiada la. Tapi ayah saya cakap nak pegi amik dia ni. Macam dapat balik je. last week baru balik.

Malas nak citer banyak, pesanan saya buat budak poyo ni, "Sila Belajar Rajin-rajin!'. Semoga memang dia sangat rajin, sejak masuk asrama ni...


2 comments:

fikaryna said...

waa..mmg mcm dewasa la..hehe..

adik ryna seme da abis sekolah..tahun dpn x dak dah lyn adik mira g beli bj sekolah..dia sgt cerewet..huhu..

_Gnie_ said...

takpe ryna... lepas ni sibuk layan anak pula ya... Ameen..