:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday 25 March 2010

Jurnal 2 Hati : 075 - Yeah, Dah Boleh Dah!

Alhamdulillah... Hari ini dah setel pun urusan Prosedur Perkahwinan. Memang lega sangat-sangat! Sebab inilah yang paling penting dalam banyak-banyak perkara. Kang tak menikah pula. Hehehe...

Jadi, hari ini, secara rasminya saya mengumumkan, tarikh nikah saya jatuh pada...

***

***

***

***

***

Ceh! Bajet pengumuman raya ke? Hehehe...

Dah boleh kahwin dah, kalau nak kan? Saya dah ajak dah En. Tunang, menikah esok je. Hahaha! Gedik nyer...

Hasil perbincangan keluarga, dan ayah saya pun dah booking jurunikah yang akan menikahkan kami nanti. Akad Nikah akan berlangsung pada :

1 MEI 2010
Jam 11 pagi
Di Surau Al-Ehsan, Bandar Baru Bangi

Alhamdulillah... Doakan kami semua tabah dan sabar menghitung hari-hari yang bakal menjelang nanti. Uiisshhh... Takut la pulak!

Untuk B2B yang mahu tahu Prosedur Perkahwinan, boleh klik sini ya!

2 comments:

sri seri said...

wah..sudah xlama lagi tu...moga semua berjalan lancar ye...saya doakan yg terbaik utk kamu...:)

MaZNi PutERi said...

TQ ya!