:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday, 28 December 2009

Tercipta Untukku : Indahnya Saat Bersamamu

Kami jarang berjumpa atau melakukan aktiviti bersama-sama kerana jarak memisahkan. Namun, bila dapat ketemu, indah sungguh rasanya. Dan alangkah indahnya lagi, jika hubungan itu sudah sah. Wah, bunyi macam tak sabar kan? Hikhik... Siapa duduk kat tempat saya, mesti rasa macam ni juga. Tak lama je lagi. 4 bulan je.. Sabar, sabar...

Dua minggu berturut-turut, bertemu dan bersama-sama menghabiskan hari. Perkara yang jarang dapat dilakukan. Dan selepas ini, mungkin akan bertemu semula pada Februari 2010. Oh, tak sabarnya nak tunggu saat itu lagi. Ha, tengok... Gedik lebih saya ni... Ok2 dah yer...

2 comments:

Cik Belle said...

saya faham perasaan indah itu. saya pon percintaan jarak jauh jugak. hehehe. bile dapat jumpe je memang best kan.. kan.. kan.. hihi

_Gnie_ said...

Kadang2 rasa tak sabar mahu kahwin. Mahu jumpe hari2. Hehehe