:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday 19 December 2009

Mereka Bercuti-cuti Malaysia

Semalam mereka semua telah berangkat pulang ke kampung, sebelum bergerak ke Ipoh & seterusnya ke Pulau Langkawi, hari ini. Saya? Bekerja dari semalam ke hari ini. Masih lagi di ofis, menyiapkan report yang still lagi tak balance, dah buat hampir seminggu...

Tinggallah saya bersama adik-adik tercinta, Ja'a & Naeem. Yang mana, sepatutnya Naeem perlu turut serta, kerana percutian itu dikhaskan oleh Mama & Ayah buat adik-adik yang masih bersekolah. Walaupun Fuad tidak lagi bersekolah, tapi title pelajar masih lagi dipegang, maka kiranya dia masih lagi mendapat pengiktirafan itu. Lagi pula, tujuan ke Ipoh itu, untuk mengambil barang-barang dia, setelah menamatkan pengajian kan...

Tinggallah kami bertiga beradik semalam, tapi tidaklah bertiga pun, sebab saya ditinggalkan adik-adik di rumah secara bersendirian. Nasib baik rumah sendiri, relax jelah kan. Takpelah, since Kiki & Musang pun ada, tak kisah sangat pun.

Mengikut perancangan akan turun ke Melaka esok untuk misi penting mencari butik andaman & kalau boleh mahu terus booking, sebab saya sudah tidak punya kesempatan lagi selepas ini untuk ke sana, sehingga sebelum majlis. Kecuali keadaan sangat-sangat memaksa. Semuanya ingin diselesaikan, lagi pula saya bakal sangat-sangat sibuk sehingga ke penghujung bulan Februari, mungkin. Jadi, saya sangat berharap, apa yang dirancangkan esok, dapat berjalan dengan lancar...

No comments: