:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 4 December 2009

Kerana Kesibukan Yang Teramat!!

Kerana kesibukan yang teramat sepanjang minggu ini, hampir terlupa hari lahir beliau. Tapi, teknologi terkini, memang benar-benar berguna. Hanset berbunyi reminder jam 11.45 malam tadi. Kalau tak, tentu saya menyesal tak sudah.

Sudah dua malam saya bermalam di hotel. Bukan jauh pun, cuma di Quality Hotel Kuala Lumpur. 15 minit je dari ofis. Dah tiga hari tak buka PC. Sepanjang tiga hari berada di dalam lab untuk sesi workshop bersama campus. Dan saya adalah trainer.

Ya! menjadi trainer adalah sangat penat. Tapi saya sudah berlumus tungkus selama beberapa minggu untuk ini. Dan hasilnya? Memberangsangkan! Wah, mendapat pujian daripada 'Big Boss'. Syukur sangat-sangat!

Tapi, memang kepenatan yang teramat ini, membuatkan saya berangin dan beremosi dengan perkara-perkara yang remeh! Kenapa tinggal di hotel? Sebab workshop tamat pada jam 10 malam, dan saya tidak larat untuk pulang ke rumah sendirian pada jam begitu. Kang ada pulak yang tak datang esoknya. Lagi bahaya kan.

Nasib baik, Big Boss sangat-sangat baik hati, memberi advance untuk accomodotion saya selama 2 malam ini. Hari ini, baru mahu pulang semula ke rumah. Rasa tak sabar, sebab rindu pada bantal busuk saya. Ahaks!

No comments: