:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Sunday 13 December 2009

Jurnal 2 Hati : 038 - Pakej Andaman~SELESAI

Alhamdulillah, hari ini selesai lagi satu perkara penting untuk 'Hari Besar' saya nanti. Pakej andaman telah dipilih & sudah dibayar deposit pun. Lega sangat2! 2 minggu lagi tunggu En. Tunang datang sini untuk buat pemilihan busana. Dah pilih dah tadi. Tapi, apa yang kita tengok cantik di mata, belum tentu cantik bila digayakan.

Ingat tak, entri saya yang ini? Memang pada awalnya, butik pengantin itu jadi pilihan saya. Tapi since tuan kedai adalah transeksual (perkataan terkini kan?), walaupun kelihatan seperti seorang wanita, saya pula tidak mahu diandam oleh lelaki, walaupun saya tahu lelaki mengandam lebih cantik, tapi aurat perlu dijaga. Walaupun orang cakap sekali seumur hidup. Kalau setakat mahu mencantikkan wajah sahaja, mungkin boleh dipertimbangkan lagi. Tapi nanti mereka ini yang akan memakaikan baju pada 'Hari Besar' itu, saya tak mahulah.

Jadi, keputusan dibuat awal minggu ini, pakej lebih kurang sama, cuma tiada set kot & gaun, yang saya fikirkan tidak perlu pun. Sebab, saya akan menikah pada waktu pagi, kemudian bersanding pada tengahari, hari yang sama. Kalau ditambah sepasang lagi pakaian, takut kepenatan mahu bersiap. Lagi pula, esoknya sudah perlu ke tempat keluarga mertua.

Saya memilih pakej dari Pesona Asmara, butik yang terletak di Seksyen 9, Bandar Baru Bangi. Pakej merangkumi :-
  • Baju bersanding lace/songket
  • 3 pasang baju persalinan
  • Make-up 2x
  • Pelamin superior
  • Bilik tidur
Harga, anda boleh ke website mereka. Klik di nama butik di atas yer...

No comments: