:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday, 12 November 2009

Jurnal 2 Hati : 023 - Busana Pengantin

Saya mengidamkan untuk bersanding dengan memakai jubah moden. Nasib baik la, Mama pun punya citarasa yang sama. Beberapa minggu lepas, kami berjalan dari satu kedai ke kedai yang lain, untuk mencari idaman hati. Ada terjumpa, tapi tiada pula warna yang saya mahu. Saya mahu warna hijau epal.

Kat bawah ni lakaran contoh jubah yang saya mahu (gambar ehsan Berita Harian):

Lebih kurang macam kat atas ni la..

Agak-agak, kalau saya pakai, jadi tak macam kat bawah ni?


Saya terjumpa salah satu jubah moden yang cantik di butik D'Renjis Seri Pengantin. Tapi, tulah, tiada pula warna yang saya mahukan...




6 comments:

modusoperandi111209 said...

slm

taste kite nk berjubah moden di hari besar same ah..

bestnye ade geng! ;)

_Gnie_ said...

ye ke fida... tak sangka pulak... nnt boleh la saya tgk busana fida dulu. pasti cantik kan...

atiQah adNan said...

yerp.. jubah moden memang cantik..
akak pun suke tau..
beli je kain then nak tempah kat tailorr.. tapi simple laa..

_Gnie_ said...

kalau tempah kat tailor, dah lepas kawen kang, baju nak buat apa? sayang la pulak...

~ thalhazlin ~ said...

chantek! jubah moden lace mmg cantik. sesuai dipakai orang yang langsing tinggi :)

_Gnie_ said...

saya ni tidak la tinggi, langsing ada.. hehehe perasan!