:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday, 7 November 2009

Jurnal 2 Hati : 021 - Jurufoto (Photographer)

Kalau nak cerita pasal jurufoto ni, memang panjang sket la. Kami gunakan seorang jurufoto, untuk ketiga-tiga majlis. Dan kos perbelanjaan yang diperlukan cuma RM1,700. Murah kan? Alhamdulillah. Lega sangat2! Yang penting, bukan setakat murah, tapi perlulah berkualiti kan.

Saya tertarik dengan hasil kerja beliau ni. Kalau nak tengok, boleh klik kat sini ye... Sangat membuatkan saya teruja. Rasa macam tak sabar pun ada gak. Beliau ni, saya belum pun jumpa lagi. Tapi dideal oleh En. Tunang, dan secara ringkasnya, beliau ni adalah kawan sekolah En. Tunang. Itu yang rasa dipermudahkan.

Ok, itu je untuk kisah jurufoto majlis kami.

2 comments:

Haliza said...

wah! sangat berbaloi². hehe..

_Gnie_ said...

Alhamdulillah. Bolehla cuba...