:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 23 October 2009

Jurnal 2 Hati : 015 - Buku Perancangan

~~ Ini muka depan ~~

Disebabkan sejak akhir-akhir ini, saya ber'mood' pengantin. Yelah, majlis kami dalam 6bulan je lagi. Jadi anda semua akan disajikan dengan entri-entri mengenai bakal pengantin ini. Muntah la korang ye... Layankan aje, ok?

Sebenarnya saya telah menyediakan satu buku khas untuk saya mencatatkan segala macam perkara mengenai 'Majlis Besar' kami nanti ni. Buku ni, buku cam buku sekolah tu. Isi kat dalam tu, letak la apa sahaja mengenai perkahwinan. Daripada perancangan, bajet & yang realitinya la. Buku ni dah saya bina daripada sebelum bertunang lagi. Asalnya untuk majlis pertunangan tulah. Dah abis majlis, buku tebal lagi. Sayang la pulak kan? Sambunglah terus untuk majlis yang lagi grand.

Dalam buku ni, saya juga tampal segala macam brochure mengenai majlis ni la. Buat rujukan & perbandingan harga. Di samping tu, resit pembayaran semua saya tampalkan juga. Boleh tau, berapa dah habis kan.

Bagi saya, buku ni sangat penting, selain daripada blog la. Sebab dalam blog pun saya update kan? Tak percaya, tanyalah bekas-bekas pengantin. Kebanyakannya mesti dah buat. Lagipun buku ni nanti boleh jadi sejarah untuk anak cucu. Betul x? Hehehe...

~~ Ini isi kandung ~~

~~ Ini brochure2 yang ditampal ~~

2 comments:

Beautiful Disaster said...

wah. bagus. at least boleh monitor kot-kot terover budget ke kan.. ;)

MaZNi PutERi said...

yup! betul tu...