:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 4 September 2009

Jurnal 2 Hati : 007 - Senarai Jemputan

Sebenarnya Mama dah lama mintak saya buat senarai jemputan daripada saya. Untuk kawan-kawan saya la... Tapi, saya ini sangat malas la. Jadi, semalam baru berkesempatan untuk membuatnya. Dan senarai jemputan saya itu sangat panjang! Saya pun tak tau kenapa boleh jadi sangat panjang. Hehe... Konon-konon nak bagitau la yang saya ini ramai kawan. Hahaha! Xboleh blah kan?

Tapi ini baru tapisan pertama. Belum sampai tapisan terakhir sebelum kad jemputan diedar nanti. Tak taulah nanti, makin bertambah atau makin berkurang. Kot-kot nanti ada peminat saya yang datang minta diberikan juga kad jemputan, bagaimana? Hahaha! Perasan lagi.

Untuk jemputan ahli keluarga, semuanya ada pada Mama & Ayah la... Disebabkan ini adalah kenduri pertama untuk keluarga saya, jadi macam sukar untuk dianggarkan berapa jumlah jemputan. Mungkin tak sampai pun seribu, atau mungkin juga lebih seribu. Masih sedang dilihat-lihatkan lagi...





glitter-graphics.com

No comments: